Az AVIXA (Audiovisual and Integrated Experience Association) 1939 óta látja el az AV iparág szakmai képviseletét több mint 80 országban. A szakmai szervezet folyamatosan szervez szakmai továbbképzéseket az AV iparban dolgozók számára, melyekből összegyűjtöttünk néhányat.

November 1-én D=SIGN POWER HOUR: KIHÍVÁSOK A DIGITAL SIGNAGE MÉDIAPLATFORMOKON 

A szabadalmaztatott system-on-a-chiptől (SoC) a külső médialejátszók széles skálájáig a digital signage médiaplatformok világában való navigálás nem könnyű feladat. Ez a panelbeszélgetés feltárja azokat a kihívásokat, amelyekkel leggyakrabban szembe kell nézni a többplatformos rendszerek kiépítése során, és azt, hogy miként lehet leküzdeni a legijesztőbbeket. A digital signage hálózatok telepítésének tervezésekor, valószínű, hogy már van néhány eszköz a hálózatban, vagy új eszközöket kell összekeverni, hogy megfeleljenek a különböző felhasználási céloknak. Ez a panelbeszélgetés azzal a céllal készül, hogy segítsen kialakítani stratégiáját, és elkerülje a szükségtelen hibákat, ha több különböző platformmal dolgozik.

Csatlakozzon a novemberi Power Hour webináriumhoz, hogy:

  • Többet tudjon meg a rendelkezésre álló különböző médiaplatformokról, és arról, hogyan válassza ki a megfelelőt a projektjéhez.
  • Határozza meg, milyen eszközöket használhat újra, és mikor vásároljon újat, hogy megfeleljen igényeinek és költségvetésének.
  • Használja az érdekelt felek követelményeit az AV tervezési döntéseihez.

Itt regisztrálhat az eseményre.

November 2: VÁLLALATI IT TELJESÍTMÉNY Webinárium: A DNS- ÉS DHCP-SZERVEREK MEGÉRTÉSE, 2. rész

A webinárium első részében a DNS (Domain Name System) és a DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol) szerverekről volt szó. A következő webinárium résztvevői elmélyülhetnek abban, hogy mire képesek, és hogyan működnek együtt más rendszerekkel. Ez biztosítja, hogy mindig tisztában legyen a hálózat környezetével, azzal, hogy mi befolyásolhatja azt, és mire van szükség a hálózati infrastruktúra optimalizálásához. 

Ide kattintva regisztrálhat a webináriumra.