A T-Mobile a cookie-k utáni korszakra készül: Omnichannel kínálatával a T-Mobile Advertising Solutions átalakítja a márkák célküzönség elérésének módját, így a hirdetők egy következő szinten léphetnek kapcsolatba a fogyasztókkal.

A T-Mobile a világ legnagyobb digitális tartalomexpójának számító IAB NewFronts-on tartott első bemutatóján  bejelentette a T-Mobile Advertising Solutions kiterjesztését a cég teljes Amerikai Egyesült Államok-beli hálózatára. A bővítés magában foglalja az exkluzív tulajdonban lévő és üzemeltetett készletet – ideértve a bolti Retail Media Network (RMN) több mint 20 000 kijelzőjét, a T-Mobile és a Metro by T-Mobile kiskereskedelmi telephelyein országszerte –, valamint a mobilkészletet a T Life alkalmazáson keresztül, amely több mint 7 millió elkötelezett ügyfelet ér el. Ezenkívül a T-Mobile a Plex-et – egy globális streaming-médiavállalatot – amely csatlakoztatott TV- (CTV) partnerként bővíti a hirdetők megjelenési lehetőségeit.

„A T-Mobile egyszerű küldetéssel rendelkezik: Légy a világ legjobbja az ügyfelek és a világuk összekapcsolásában” – mondta JP Colaco, a T-Mobile SVP-je és T-Ads igazgatója. „A T-Mobile Advertising Solutions egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy előremozdítsa az iparágat, személyre szabottabb, ügyfélközpontúbb hirdetéseket kínálva, amelyek nagyobb elkötelezettséget és kiváló eredményeket hozzanak a marketingesek számára.”

Jelenleg a reklámipar tökéletes vihar előtt áll. A fogyasztók több ezerrel több hirdetést látnak, mint két évtizeddel ezelőtt, ennek ellenére az Egyesült Államokban a felnőtt fogyasztók 80%-a továbbra is azt mondja, hogy nem releváns hirdetéseket kapnak. A cookie-k megszűnésével pedig egyre nehezebb eljuttatni a megfelelő hirdetést a megfelelő személyhez a megfelelő időben.

Az ország egyik legnagyobb hirdetőjeként a T-Mobile pontosan tisztában van ezekkel a fájdalmas pontokkal, és egyedülálló helyzetben van ahhoz, hogy a marketingszakemberek által a marketingesek számára készített termékekkel változtasson a helyzeten. A T-Mobile omnichannel megközelítést tud megvalósítani, ahol gyakorlatilag minden kijelző, minden interakció esélyt jelenthet a márka és a fogyasztó közötti valódi kapcsolat kialakítására.


Több mint 240 millió fogyasztó elérése a kijelzőkön

A T-Mobile olyan többcsatornás ajánlatot épített ki, amely segítségével a hirdetők szinte bárhol elérhetik a közönséget releváns hirdetésekkel, köszönhetően a digitális kültéri (DooH), mobil és CTV kínálatnak. Íme az újdonság:

  • A T-Mobile bolti kiskereskedelmi média hálózata (Retail Media Network/RMN) soha nem látott hozzáférést és elérést biztosít a hirdetőknek. A márkák több mint 20 000 kijelzőt célozhatnak meg több mint 11 000 T-Mobile és Metro by T-Mobile kiskereskedelmi helyszínen országszerte. Ez csak az első lépés, mivel a T-Mobile elkötelezett amellett, hogy bolti kiskereskedelmi média hálózatát más kiskereskedőkre is kiterjessze.A DOOH megoldásokat, például a bolti kiskereskedelmi média hálózatot a T-Mobile növekvő telekocsi-megosztási megoldásaival kombinálva a hirdetők elérése havi 58 milliós!
  • A T-Mobile új partnerként veszi fel a Plex streaming médiavállalatot a CTV-elérés bővítése érdekében. A Plex az ingyenes, hirdetésekkel támogatott TV-t és a hirdetések által támogatott igény szerinti videót egyesíti, hogy több mint 22 millió havi aktív felhasználót érjen el világszerte. A hirdetők kihasználhatják a T-Ads betekintést és a közönségadatokat, hogy releváns hirdetéseket jelenítsenek meg ezeknek a Plex-ügyfeleknek, miközben speciális T-Mobile-élményt élveznek – gondoljon a személyre szabott ingyenes tartalomra, például filmekre, bőséges sorozatokra, hírekre és egyebekre!
  • Exkluzív hozzáférés a T-Mobile keddekhez. Ha lehetővé teszi a márkák számára, hogy a T-Mobile által kedvelt hűségprogramon keresztül hirdethessenek a T Life alkalmazáson keresztül, lehetőség nyílik a konverziók növelésére azáltal, hogy elképesztő ajánlatokkal és jutalmakkal közvetlenül elérheti a több mint 7 millió havi T-Mobile ügyfelet!

Az első omnichannel kampányokat már lefoglalták, köztük egy ételkiszállító szolgálat videókampányát is. A T-Mobile szerint a hirdető célja az volt, hogy kiterjessze a Super Bowl-reklám elérését, és kihasználja a CTV és az online videókat. A kampány révén állítólag 852 000 új háztartást ért el az ételszállító, és 18,6 százalékkal növelte a márka iránti érdeklődést. Állítólag 23 százalékkal nőtt az inaktív felhasználók újbóli elköteleződése az alkalmazásban. Az ételszállító alkalmazás telepítési aránya 6 százalékkal nőtt.