Annak érdekében, hogy felejthetetlen élményt teremtsen a metrón ingázók számára, a Matterkind Norway programozott DOOH-reklámkampányt valósított meg „Az ördögűző: A hívő” (eredeti címén: „The Exorcist: Believer”) című film moziban történő bemutatására a United International Pictures Norway megbízásából.

Megvalósítás

Ez a hátborzongató kampány egy metróállomáson belül zajlott, kihasználva a nyugodt éjszakai légkört. Pontosan 20 órakor váratlan és hajmeresztő látvány várta a peronon ingázókat – egy megszállott lány arca, az ikonikus horrorfilm elődjének emlékezetes stílusában 1973-ból, amelyet a kampány zseniális DOOH technológiai megvalósítása keltett életre. Az állomáson gondosan elhelyezett digitális kijelzők jelenítették meg ezt a hatásos tartalmat. Ahogy az óra este nyolcat ütött, a kampány életre kelt, a megszállott arcot digitális képernyőkön jelenítette meg, ezzel kísérteties és magával ragadó hangulatot teremtve.

Elköteleződés

Az ingázókat váratlanul érte a tartalom megjelenése, ami fokozott elkötelezettséget és élénk vitákat eredményezett a közösségi média platformjain.

Emlékezetesség

A meglepő élmény maradandó nyomot hagyott az ingázókban, felejthetetlenné téve a szokásos metróútjukat. Bár erősen megkérdőjelezhető, hogy egy olyan környezetben, ahol sajnos egyre több veszély leselkedik az utasokra, szükség van-e egy újabbat mesterségesen generálni!?

Következtetés

Ez a kampány kétség kívül felkeltette a metrólátogatók figyelmét, hangsúlyozva az innovatív hirdetési megközelítésekben rejlő lehetőségeket, különösen az automatizált DOOH területén.