Ossza meg a gyengédséget – A Milka mindezt a mesterséges intelligencia segítségével teszi lehetővé: Minden holland csokoládéfogyasztó képes rap formában megelevenedett szerelmes üzeneteket küldeni. A kampányra csokoládénak álcázott kültéri kijelzők hívták fel a figyelmet.

Három különféle mesterséges intelligencia megoldás felhasználásával valósították meg a Milka reklámkampányát Hollandiában: Mindenki számára, aki Milka csokit vásárolt, Snelle holland rapper, személyre szabott szeretetüzenetet küldött. A Milka csokoládék csomagolásán található QR-kódot telefonnal beolvasva a felhasználók egy szövegmezőbe jutottak, amelyben szövegként beírhatták egyéni üzenetüket egy számukra különösen fontos és szeretett személy részére. Az Open AI segítségével ezt Snelle-stílusú rapszekvenciává alakították. Az AI-motor, az Uberduck klónozta Snelle hangját, a Heygen motor pedig videót készített a rapper ajakszinkronizálásáról.

A „Let Snelle Sing for You” projektre közösségi és out of home kampány hívta fel a vásárlók figyelmét. Amszterdamban és Rotterdamban a JC Decaux összes kültéri digitális felületét Milka táblás csoki formájú felületekké alakították át, illetve teljes buszmegállókat öltöztettek fel lila márkajelzéssel. A kampány tervezéséért többek között a Publicis Groupe volt felelős.

A kampány mottója: „Spreading Tenderness” – szabad fordításban a „gyengédség terjesztése” volt, amely az Ogilvy Netherlands ügynökségtől származik. A Crocodile ügynökség dolgozott az együttműködésen Snelle rapperrel. A kampány történetét az Ogilvy ebben a videóban mutatja be.