A Forma 1 Las Vegas-i Nagydíja óriási show-t és figyelmet ígér. A hirdetők pedig a legtöbbet akarják kihozni ebből a lehetőségből: a The Sphere-t és számos felületet használnak kreatív kommunikációra

A Forma 1 Nagydíja Vegasba érkezett!

Most szombaton 40 év után először érkezik a Forma-1-es cirkusz Las Vegasba. A Motorsport egy elbűvölő show-val szeretné meghódítani az amerikai szíveket. Olyannyira, hogy a verseny sportvonatkozása teljesen háttérbe szorul, ahogyan azt a kritikusok már megjegyezték. Ami a show bombasztikus részét illeti, már a megnyitó ünnepségen is megmutatkozott, hogy Vegas képes nagy dolgokra. A nagy show pedig nagy figyelmet von maga után, amit a globális márkák ki akarnak használni – a digitális közterületi reklámfelületek (DooH)  a versenypálya melletti csillogó metropoliszban erre a lehetőségek széles skáláját kínálják.

Az új versenyző a legerősebb a mezőnyben

A hirdetési felületek között az első és legújabb cím természetesen a The Sphere-é lesz. A „gigantikus LED-golyó” az elmúlt hónapokban bebizonyította, hogy minden csatornán képes felkelteni a nemzetközi figyelmet – és ezt a verseny során is bebizonyítja. A BCN Visuals kreatív cég már korábban bejelentette, hogy kifejezetten a Grand Prix-re készített kampányokat, többek között a Sphere-re szabottan is.

Reklámmegjelenés – csak korlátozott színekkel

A The Sphere üzemeltetői azt is közölték, hogy a verseny ideje alatt számos híres márka reklámkampányát helyezik el felületükön. A sárga, piros és kék szín azonban tabu – ezek megzavarhatják a járművezetőket, és helytelenül, a versenyre vonatkozó jelzésként értelmezhetők. A hirdető márkák közé tartozik az American Express, az Aristocrat, az Aston Martin, a Body Armour, a Google Chrome, a Heineken, a Las Vegas Convention and Visitors Authority, a Mercedes Benz, a Netflix, a Paramount Plus, a Pirelli, a Puma, a Salesforce, a T-Mobile és a Virgin Hotels.

Ezenkívül a Sphere kifejezetten a versenyhez szabott tartalmakat fog lejátszani. Ez magában foglalja a verseny indulásának valós idejű közvetítését és egy motívumot, amely a verseny győztesét ünnepli. Emellett az elmúlt hét folyamán a F1-es tartalmak is szerepeltek, beleértve a mind a 20 pilótát és autóikat életszerűnél nagyobb formában ábrázoló pilótakártyákat, valamint az F1-es sisakokat, amelyek ikonikus háttérként szolgálnak a rajongói fotókhoz.

Más hirdetési felületek is rendelkezésre állnak

De nem a Sphere lesz az egyetlen digitális közterületi reklám-helyszín, amely a nyilvánosság és a média figyelméért verseng. Tavaly LED-kijelzőket helyeztek ki, hogy kihasználják az Forma 1 által generált hírverést.

Vannak olyan óriási LED-felületek is, amelyek 2023-ban készültek el. Például márciusban a Branded Cities egy nagy LED-kijelzőt állított fel a Strip-en „The Horseshoe” néven. A Clear Channel Outdoor négy nagy kültéri hirdetőfalat épített a Westin Hotelben, amelyek közvetlenül a versenypályánál helyezkednek el.

Las Vegas most megmutatja, hogy egy globálisan közvetített nagy esemény hogyan szolgálhat katalizátorként az olyan befektetésekhez, mint a digitális közterületi reklámfelületek. Majd kiderül, hogy ezek a kiemelkedő figyelmet hozó események eloszthatók-e az év során. A U2 első fellépései és különféle kampányai után legalábbis a The Sphere már bebizonyította, hogy ez lehetséges – ha mindent összehangolnak.

Minden, amit a Sphere-ről, Las Vegas multimilliárd dolláros szórakoztató központjáról tudni érdemes

Olvassa el korábbi cikküknet, hogy megismerje Las Vegas legújabb látványosságát!